وزیر ارتباطات خبر داد: اختصاص ۱۰ گیگ اینترنت هدیه برای مرحله دوم انتخابات اولین مرکز رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه دفاعی افتتاح شد | «نصیر» چشم‌انداز پیوند پیوند صنایع دفاعی با مراکز فناور امروز نطق زنده پزشکیان و جلیلی از تلویزیون پخش می‌شود (۱۳ تیر) وزیر اقتصاد: رشد سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم مثبت ۶.۴ درصد بود وزیر نفت خبر داد: اختصاص پاداش ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی برای ۱۷ میلیون مشترک گاز وزیر کشور با تأکید بر حق‌الناس‌بودن رأی مردم، از آمادگی برای برگزاری انتخابات خبر داد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: انتخابات نماد اتحاد ملی است ایران ۱۱ شخص آمریکایی را تحریم کرد اخذ رأی با کارت‌های ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۹۹ درصد شعب، فرایند رای‌گیری را آغاز کردند | ۳۵٠٠ نماینده نامزد‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای حضور دارند 

  • کد خبر: ۲۱۴۶۲۰
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
۹۹ درصد شعب، فرایند رای‌گیری را آغاز کردند | ۳۵٠٠ نماینده نامزد‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای حضور دارند 
رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: تاکنون ۹۹ درصد شعب، فرایند رای‌گیری را شروع کردند و آماده اخذ رای از هم‌وطنان هستند و مشکلی در این خصوص نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدهادی طباطبایی با حضور در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی با اعلام آخرین اخبار انتخاباتی اظهار کرد: از یک‌سال قبل مقدمات برپایی انتخابات پیش‌بینی شده و عوامل اجرایی در حال فراهم‌سازی زیرساخت‌های انتخابات بودند، تا امروز سر ساعت ۸ صبح انتخابات آغاز شود. 


وی با بیان اینکه ۳۵٠٠ نماینده نامزد‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای حضور دارند، گفت: ۸۶ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و ۴۶۲۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است. زیرساخت‌های لازم آماده‌اند. تا الان ۹۹ درصد شعب راه‌اندازی و اخذ رای آغاز شده و با توجه به برودت هوا با استقبال خوبی همراه بوده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی افزود: ۴میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای‌دادن هستند که ۲۵۹ هزار نفر رای اولی‌اند. شعب ویژه برای سالمندان و بانوان نیز پیش‌بینی شده است. مشهد، نیشابور، سبزوار و تربت‌حیدریه بیشترین تعرفه‌ها را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، اولین بار مانیتورینگ را برای بررسی فرآیند در ستاد انتخابات برقرار کردیم و مردم فرصت دارند تا لحظه به لحظه انتخابات را رصدکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->